Deadline: 3 juni 2025
Functioneel beheerder XmCare
Bekijk vacature
Ben jij toe aan een volgende stap in je financiële carrière en wil je jouw expertise inzetten voor een organisatie met maatschappelijke impact? Bij Pro Persona krijg je de kans om jouw financiële kennis en vaardigheden in te zetten in een organisatie die staat voor zorg, ontwikkeling en professionaliteit. Help jij ons mee in de verdere ontwikkeling en professionalisering van onze financiële administratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wolfheze
32-36 uur
Wolfheze
Als senior financieel medewerker ben jij het aanspreekpunt binnen het team voor complexe financiële vraagstukken. Je neemt een coördinerende rol op je, denkt actief mee over procesverbeteringen en ondersteunt jouw collega’s met jouw expertise. Dankzij jouw kritische blik en ervaring dragen wij als team bij aan een sterke financiële basis voor onze organisatie.
Je taken omvatten onder meer:
Je komt te werken in een gezellig team met betrokken collega’s in de rol van: financieel medewerkers en controllers. De afdeling financiën valt onder Pro Persona Services, net als andere bedrijfsondersteunende afdelingen zoals HR, Business Control, Contractering & verantwoording en Zorgadministratie & facturatie. De afdeling financiën ondersteunt de gehele organisatie.
Pro Persona is een toonaangevende organisatie in de geestelijke gezondheidszorg. Wij bieden specialistische zorg aan mensen met psychische problemen, met oog voor hun omgeving en netwerk. Met ruim 3.500 medewerkers zetten wij ons dagelijks in voor herstelgerichte zorg en ondersteuning.
Een dienstverband van 32-36 uur per week voor de duur van een jaar met de intentie om dit om te zetten naar een dienstverband voor onbepaalde tijd;
Een salaris conform CAO GGZ inschaling FWG 50 ( € 2.857,00 – € 4.434,00 ) afhankelijk van je kennis en ervaring, bij een volledige werkweek van 36 uur;
166 vakantie-uren en 35 verlofuren in de vorm van een levensfasebudget per jaar bij een fulltime dienstverband. De verlofuren kunnen worden gespaard of opgenomen;
Uitstekende secundaire voorwaarden zoals 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering van 8,33% van het jaarsalaris, pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
Een jaarlijks balansbudget van €500,- naar rato. Dit budget kun je besteden aan iets waar jij blij van wordt! Extra vrije dagen, een bijdrage voor een cursus of wil jij met het geld liever uit eten met vrienden? Alles wat jou helpt om in balans te blijven of komen;
Aanvullende) opleidingen zijn een must om bij te blijven in een snel veranderende wereld. Je leidinggevende gaat hierover het gesprek met je aan;
Fiscale arbeidsvoordelen bij de aanschaf van bijvoorbeeld een fiets, sportabonnement of studie- of opleidingskosten;
Een prettige en collegiale werkomgeving waarin wij onze medewerkers stimuleren om zich te ontplooien en de samenwerking met collega’s en collega-instellingen op te zoeken.
Onze verdere arbeidsvoorwaarden vind je hier en zijn conform de CAO GGZ.
Je bent enthousiast en ervaren. Je hebt een uitstekend cijfermatig inzicht en beschikt over een goed analytisch vermogen. Je zorgt voor een goede planning en prioritering van de werkzaamheden en communiceert hier duidelijk over. Je bent een teamspeler, die beschikt over relativeringsvermogen met een gezonde dosis humor!
Maaike Willemsen | manager afdeling financiën | 06 – 50 02 51 07, vertelt je met plezier meer over de vacature.
De vacature blijft openstaan totdat we de juiste collega gevonden hebben.
De vacature wordt tegelijk intern en extern gepubliceerd. Interne en externe sollicitaties worden tegelijkertijd in behandeling genomen waarbij interne kandidaten voorrang hebben boven externe kandidaten.
N.B. je krijgt altijd een reactie op je sollicitatie! Controleer regelmatig je spambox. Het kan helaas voorkomen dat onze mail daarin terecht komt.
Wij stellen acquisitie naar aanleiding van deze advertentie niet op prijs, delen in je netwerk wel.
Sollicitatie: je solliciteert via onze sollicitatiebutton en ontvangt direct een bevestiging op je scherm.
Selectie: we bekijken je sollicitatie zorgvuldig en proberen je z.s.m. persoonlijk te contacten. Tot uiterlijk 2 weken na de sluitingsdatum hoor je of we met elkaar in gesprek gaan. Voel je altijd vrij ons eerder te contacten!
Op gesprek: wij ontmoeten elkaar graag om nader kennis te maken tijdens een sollicitatiegesprek. Hiervoor word je uitgenodigd via mail of telefonisch. Let op, de mail kan in je spambox terecht komen.
Arbeidsvoorwaardengesprek: voordat we jou van harte welkom heten nemen wij samen de (mogelijke) arbeidsvoorwaarden door. Bij indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink.