Begeleider nachtdienst | High Care Volwassenen | Ede
Bekijk vacature
Ben jij iemand die in de nacht het verschil wil maken voor mensen in een kwetsbare periode? Haal jij voldoening uit het begeleiden en ondersteunen van volwassenen in een gesloten ggz-setting en draai je je hand niet om voor langere diensten? Dan zijn wij op zoek naar jou als onze nieuwe nachtdienst collega!
Ede
16-28 uur
2.597,- tot 4.057,-
Als begeleider in de vaste nachtdienst draag jij samen met een collega zorg voor de veiligheid en het welzijn van dertien patiënten op de High Care van de Riethorst in Ede. Je houdt toezicht, voert controles uit, signaleert veranderingen in gedrag en biedt steun waar nodig. Ook begeleid je patiënten in de nachtelijke uren, zodat zij zich gehoord en gezien voelen. Je werkt nauw samen met de nachtdiensten van twee andere klinieken in het gebouw, zodat jullie gezamenlijk zorgen voor rust en stabiliteit in de nacht.
Je begint je dienst met een overdracht van de bijzonderheden van die dag. Daarna ga je zelfstandig aan de slag met observaties, administratieve taken en het bieden van passende begeleiding. Omdat het om een acute opnameafdeling gaat, kan het voorkomen dat er ’s nachts crisisopnames plaatsvinden. Jij blijft dan rustig, weet overzicht te houden en schakelt collega’s en behandelaars in waar nodig. Zo draag jij bij aan een veilige omgeving en aan de continuïteit van zorg.
Je komt als begeleider te werken bij de Acute Opname Afdeling Volwassenen, onderdeel van de acute keten binnen de geestelijke gezondheidszorg. De kliniek bestaat uit een High Care gesloten afdeling met dertien bedden en een Medium Care besloten afdeling met acht bedden. Patiënten worden hier kortdurend opgenomen, vaak in een crisissituatie, en zowel vrijwillig als onder de Wet verplichte ggz.
Het team van de gesloten kliniek bestaat uit 25 betrokken en energieke collega’s. We zijn toegankelijk, geven elkaar eerlijke feedback en hebben veel aandacht voor humor en werkplezier. Jij wordt onderdeel van een team dat elkaar versterkt en samen de schouders eronder zet.
Je krijgt een dienstverband van 16 tot 28 uur voor de duur van 1 jaar met uitzicht op verlenging. Je wordt ingeschaald volgens de CAO GGZ in FWG 45, met een salaris tussen €2.597,00 – €4.057,00 op basis van een 36-urige werkweek.
Daarnaast krijg je:
Onze overige arbeidsvoorwaarden vind je hier en zijn conform CAO GGZ.
Jij bent zelfstandig, stressbestendig en weet precies wat er nodig is om in de nacht de juiste zorg te bieden. Je staat stevig in je schoenen, kunt goed schakelen en hebt oog voor de mens achter de patiënt. Je bent niet bang om verantwoordelijkheid te nemen en weet wanneer je hulp moet inschakelen.
Daarnaast beschik je over:
Ben jij enthousiast na het lezen van deze vacature? Solliciteer direct! Heb jij nog vragen of twijfels, neem dan contact op met:
Jasmijn Bax | zorgmanager | 06 10 14 60 75 | j.bax@propersona.nl
Lennart Bouw | Coördinerend verpleegkundige | l.bouw@propersona.nl.
De vacature wordt tegelijk intern en extern gepubliceerd en zal pas sluiten wanneer de juiste kandidaat gevonden is. Interne en externe sollicitaties zullen tegelijkertijd in behandeling worden genomen, waarbij interne kandidaten voorrang hebben boven externe kandidaten.
Je krijgt altijd een reactie op je sollicitatie. Controleer regelmatig je spam-box. Het kan helaas voorkomen dat onze mail daarin terecht komt.
Wij stellen acquisitie naar aanleiding van deze advertentie niet op prijs, delen in je netwerk wel!
Sollicitatie: je solliciteert via onze sollicitatiebutton en ontvangt direct een bevestiging op je scherm.
Selectie: we bekijken je sollicitatie zorgvuldig en proberen je z.s.m. persoonlijk te contacten. Tot uiterlijk 2 weken na de sluitingsdatum hoor je of we met elkaar in gesprek gaan. Voel je altijd vrij ons eerder te contacten!
Op gesprek: wij ontmoeten elkaar graag om nader kennis te maken tijdens een sollicitatiegesprek. Hiervoor word je uitgenodigd via mail of telefonisch. Let op, de mail kan in je spambox terecht komen.
Arbeidsvoorwaardengesprek: voordat we jou van harte welkom heten nemen wij samen de (mogelijke) arbeidsvoorwaarden door. Bij indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink.