ANIOS | IHT/Crisisdienst | Ede
Bekijk vacature
Ben jij de ANIOS die van humor en avontuur houdt en het bovendien leuk vindt dat geen enkele dag hetzelfde is? Solliciteer en kom bij ons werken!
Ede
28-36 uur
4.315 - 6.569
Als crisisdienst ANIOS werk je in een vast team van professionals. Je draagt zorg voor patiënten met een acute psychiatrische hulpvraag waarbij vaak sprake is van ernstig nadeel voor zichzelf en/of hun omgeving.
Je werktijden vallen binnen kantoortijden en een paar keer per maand (met bereikbaarheidsdiensten) ook buiten kantoortijden, je vervult een belangrijke rol in het vormgeven van de 7 x 24 uurs crisisdienst roostering. Vaste dagen doordeweeks van 8.30-17.00 uur ( in overleg) en tijdens bereikbaarheidsdiensten van 17.00 tot 23.00 uur en van 23.00 tot 9.00 uur, in het weekend van 9.00 tot 21.00 uur en van 21.00 tot 9.00 uur. Het werken in de crisisdienst is erg afwisselend. Dagelijks word je uitgedaagd om jouw kennis en expertise toe te passen.
Je werkt vanuit de afdeling en vanuit huis, een laptop en telefoon worden ter beschikking gesteld.
Je taken bestaan uit het beoordelen van het toestandsbeeld gezamenlijk met een duale beoordelingspartner zoals een Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige of psychiater. Je biedt interventies die het meest passend zijn en neemt gezamenlijk beslissingen zodat de acute situatie onder controle komt. Je weet de-escalerend te handelen en op basis van expertise van psychiatrische toestandsbeelden en suïcidaliteit adequaat te interveniëren.
Tevens ben je het eerste aanspreekpunt voor de klinische afdelingen binnen de Riethorst Ede tijdens je bereikbaarheidsdiensten waarbij je een spilfunctie vervult tussen de klinische verpleegkundige staf en de psychiater achterwacht. Binnen locatie de Riethorst bevinden zich 3 klinieken voor acute zorg aan volwassenen en ouderen, totaal 29 bedden.
Je gaat werken in een leuk, nuchter en multidisciplinair team van ongeveer 17 fte. De crisisdienst in Ede gaat met zijn tijd mee, we zijn voortdurend in ontwikkeling. Bijvoorbeeld het verduurzamen van de crisisdienst. Ambulantiseren staat bij ons hoog in het vaandel!
Middelen om dit te bereiken zijn; goede werkafspraken in de keten, door ontwikkelen en uitbouwen van de acute dagbehandeling en/of zo nodig twee maal daags IHT (intensive home treatment). Indien mogelijk willen we een opname voorkomen voor patiënten die door hun psychiatrische problemen in crisis zijn en/of dreigen te geraken. Intern heeft de crisisdienst een nauwe samenwerking met IHT, klinieken, poli’s en FACT.
Pro Persona Veluwe Vallei is een kleine locatie in Ede, waar iedereen elkaar kent. We hebben korte lijnen, met zowel collega’s als met ketenpartners.
Je krijgt een vast dienstverband van 28 tot 36 uur per week. Je wordt ingeschaald volgens de CAO GGZ in FWG 65, met een salaris tussen €4.315,00 en €€6.569,00 op basis van een 36-urige werkweek.
Daarnaast krijg je:
Onze verdere arbeidsvoorwaarden vind je hier en zijn conform de CAO GGZ.
Voor deze functie is een geldige BIG-registratie en AGB-code vereist, die voor de datum van indiensttreding ingediend moet zijn.
Ben jij enthousiast na het lezen van deze vacature? Solliciteer direct!
Heb jij nog vragen of twijfels, bel of mail dan met:
Denise Vautz, inhoudelijk coördinator 06 12 45 46 69 of met Miriam Schats, senior zorgmanager, 06 50 02 53 63, m.schats@propersona.nl
We laten de vacature openstaan tot we de juiste match gevonden hebben met jou als onze nieuwe collega.
N.B. Je krijgt altijd een reactie op je sollicitatie. Helaas kan het voorkomen dat onze mail in je spambox terechtkomt.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst, maar delen in je netwerk wel!
Sollicitatie: je solliciteert via onze sollicitatiebutton en ontvangt direct een bevestiging op je scherm.
Selectie: we bekijken je sollicitatie zorgvuldig en proberen je z.s.m. persoonlijk te contacten. Tot uiterlijk 2 weken na de sluitingsdatum hoor je of we met elkaar in gesprek gaan. Voel je altijd vrij ons eerder te contacten!
Op gesprek: wij ontmoeten elkaar graag om nader kennis te maken tijdens een sollicitatiegesprek. Hiervoor word je uitgenodigd via mail of telefonisch. Let op, de mail kan in je spambox terecht komen.
Arbeidsvoorwaardengesprek: voordat we jou van harte welkom heten nemen wij samen de (mogelijke) arbeidsvoorwaarden door. Bij indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), hiervoor ontvang je van ons een aanvraaglink.